25 oktober 2020

Nieuw blog: Hollands Decor









Blogbericht nr. 100! Hoewel ik over een aantal filmlocaties nog niet geblogd heb en dus nog even vooruit kan, zit een bezoek aan het buitenland vanwege de coronacrisis er voorlopig niet in. Om die reden ben ik deze maand een nieuw blog begonnen: HOLLANDS DECOR

In ieder blogbericht staat een film of serie centraal waarvan één of meerdere scènes in Nederland zijn opgenomen. Dit kunnen zowel Nederlandse als internationale producties zijn.
Net als bij Shot on Location voeg ik mijn eigen foto's toe als ik op deze locatie ben geweest. De eerste twee blogberichten, over de films Fanfare (1958) en De Vierde Man (1983), staan online. Voor deze films werd onder meer gefilmd in Giethoorn en Vlissingen.

Fanfare, 0:03:10 / Café Fanfare, Giethoorn, 31 juli 2020

De Vierde Man, 00:13:39 / Treinstation, Vlissingen, 9 september 2018

Bekijk meer screenshots en foto's op Hollands Decor.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten